среда, 12. новембар 2014.

UBICA IZ SRBOBRANA: Žao mi je naše dece, ali bar neće slušati po selu kakva im je majka!

Kurir, Crna Hronika
Autor:


Urnisala me je. Trpeo sam zbog dece. Odlazila je stalno po par dana sa drugima. Sve sam to znao i čutao, zarad dece. Otvorio sam joj tu kafanu, jer je ona insistirala. Iako je ona kao radila, ja sam plaćao mesečnu kiriju od 400 evra, navodi osumnjičeni


Osumnjičeni Janko Sokola sa suprugom Milenom
SRBOBRAN - Janku Sokola (61) iz Srbobrana, nakon saslušanja u Višem tužilaštvu u Somboru, određen je pritvor do 30 dana, zbog ubistva supruge Milene (45). Kako nezvanično saznajemo, Janko je do detalja ispričao u policiji njegov bračni život ako tako može da se nazove, sa Milenom.
-Urnisala me je. Trpeo sam zbog dece. Odlazila je stalno po par dana sa drugima. Sve sam to znao i čutao, zarad dece. Otvorio sam joj tu kafanu, jer je ona insistirala. Iako je ona kao radila, ja sam plaćao mesečnu kiriju od 400 evra. Njoj sam dao svoja kola da ona vozi, a ja sam vozio bicikl. Vodio sam računa o deci, učio sa njima, dok nju nisu uopšte zanimali, jer koga god da pitate u Srboranu reči će vam da je svako veče kada zatvori kafanu odlazila sa drugim muškarcem – rekao je Janko.
Kako je dalje rekao, sve je to trpeo kako deca ne bi ostala bez roditelja.
-Međutim, tog dana mi je pukao film i uradio sam to što sam uradio. Znam da to nije rešenje, ali jače je od mene bilo. Žao mi je sada naše dece, ali bar neće slušati po selu kakva im je majka – rekao je optuženi za ubistvo, koji nikada nije imao nikakvu prijavu u policiji.
Da podsetimo, ubistvo se dogodilo u ponedeljak, kada je Janko na njen poziv došao u kafani. Otišli su u magacin da porazgovaraju, nakon čega se čuo jedan pucanj. Janko je izašao i rekao konobarici „Nema više Milene. Ubio sam je, zovi policiju“.
Otišao je kući I sačekao policiju, mada je pokušao da I sebe ubije u kući. U zajedničkom braku imaju dvoje dece od 10 i 12 godina.
(S.S.)

Нема коментара:

Постави коментар